Livet i en håla

Jag, Chefen och Micke sitter och snackar. Vi diskuterar hurvida hans bosättning är en håla eller ej. Den fortlöper ungefär så här:

Jag: Skönt att man inte bor där Micke bor...
Micke: Du, för att få flytta in där måste man ha en viss nivå, därför testar de alla som kommer in, så sånna som du skulle inte få flytta dit. Bara de som uppfyller kraven.
Chefen: Ja man måste ju se så de är tillräckligt korkade.
Jag: Ja, de måste ju testa och se så att de som flyttar dit är tillräckligt dumma. De vill ju ha folk som inte inser vilken håla det är och flyttar därifrån. Därför kan jag tänka mig att du fick tillstånd på en gång!
Chefen: Ja, precis!

Jag och chefen skrattar.

Micke: Det är fan så man skulle anmäla er för mobbing.
Chefen: Gör så du, jag har en speciell låda för de fallen. *Pekar på pappersiåtervinningslådan*.

Alla skrattar.

Allt sammans är givetvis på skoj. Men fan vad skoj vi har, sådär håller vi på och driver med varandra.

Lovar mer sånt här.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha roligt. Ungefär så där roligt har vi på skolan. Fast inte Talbäck är kvar:) haha


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback