Over there...

Min bästa (nåja) kompis L reser till USA imorgon. Fy faaan vad jag är avundsjuk alltså, helt sjukt.
Just nu befinner hon sig i Sthlm.
Och så skickar hon ett sms till mig. Det lyder som följer;

"Tomas Bodström is looking hooot today :) vad gör du?".

Stördare människa får man leta efter, bättre och skönare också för den delen.

Jag svarade:

"Han är alltid het".

Vi är nog båda lite störda...

Nåde dig, om du glömmer bort mig nu när du är i de frias land och förlustar dig med diverse oversized americans!

Kommentarer
Postat av: Andreas

jag är också ganska avundsjuk, vore skönt att komma bort lite. speciellt nu när semestern har regnat bort...

Postat av: sofie

USA, fasiken så skönt det vore om man befann sig där, vi packar resväskan på en gång, eller vad säger du!? ;P

2007-08-08 @ 23:39:25
URL: http://soffiy.blogg.se
Postat av: Fredrik

Andreas: Ja, precis... Ska vid ra haha?
Sofie: Lätt! om du orkar stå ut med mig dvs ;)

2007-08-09 @ 10:06:38
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback