The way you make me feel...

Lite nattbloggning är allt på sin plats. Klockan är mitt i natten, snart morgon och jag borde gå och sova egentligen. Men istället så fastnade jag hos min kompis M där vi såg film, spelade kort, åt, såg Family Guy och hade en släng av insikt om hur bra Michael Jackson egentligen är och hur trahiskt det är att han ended up som han gjorde. Och fy fan vad han ser mysko ut alltså... Helt sinnes.

Men nu är jag hemme och nedbäddad i sängen, helt själv, tyvärr. Det är mysigare att vara två, visst är det? Även om jag vill - och måste - ha lite psace så man inte ligger som packade sillar. Men det har jag gott om idag, inte sillar utan space alltså.

Eller tja, det har jag gott om mer än ofta, så att säga.

Men det skulle allt vara trevligt om man fick lite mindre space faktiskt. Känns som att jag kanske får sluta driva omkring nu och hitta någon rolig person. Eller hur?

I'm now officially on the market. Inte för att jag vart off någon gång men ändå...

Jag ställer inga mer krav än att ni ska vara tjejer. Fyller man upp det kriteriet så är det i princip bara att komma och ta mig. Det är ungefär på den nivån jag är just nu.

Nä, förlåt, jag ska inte störa er med en massa sånt där tjafs...

Men fy fan vad mörkt det är ute! Sommaren är över I tell you, nätterna är längre och kalla nu. Tur man har en skön och varm säng att krypa ned i.

God natt - eller god morgon - på er mina små vänner!

Skrivs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, jag kan hålla med dig. Det är alltid mysigare att vara två i en säng. Jag som du hoppas nog att någon ska dyka upp i min säng.

Postat av: ~Johanna~

hehe, klart det är mysigare med 2.. du får ut och leta efter lite tjejer ;)

2007-08-26 @ 11:44:02
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: Anki

Aaw, jag vet hur det känns, har med gott om space. Men å andra sidan är det så skönt att kunna bre ut sig över sängen ; )

2007-08-26 @ 15:18:14
URL: http://egoanki.blogg.se
Postat av: Fredrik

Sara: du hittar dig nog någon het kille skaru se ;)Johanna: ja, verkligen! mycket mysigare :P. Jo, jag vet, men det krävs två för att dansa tango som man säger...
Anki: Ja, det är alltid skönt att kunna bre ut sig, men fortfarande så är det mysigare att dela utrymmet med :P

2007-08-26 @ 19:58:58
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: jennie

livet är hårt.. :/
gillar din blogg förresten =)

2007-08-27 @ 00:37:15
URL: http://jennieofcourse.blogg.se
Postat av: Jag

Han är fortfarande samma person, ytliga jävel -.- *suck*

2007-08-27 @ 22:37:57

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback