1 december.

Då var det dags. Vi tar trevande kliv in i årets sista månad.
Det är första december.
Det är den första dagen i årets sista månad. Året 2007.
Det här påminner mig om att det snart är dags att skriva en årskrönika igen. Helt sjukt, det var ju inte länge sen jag skrev den
förra. En krönika som förvisso var väldigt bristfällig. Men den sa väl ändå något om mig, just då.

Årets krönika kommer den sista december.
Men jag smider redan nu på hur den ska utformas.

I alla fall. Första december.

Tiden går så fort.


Kommentarer
Postat av: Theresia

Det betyder ju att jag har läst din blogg i över ett år. Läskigt att tiden gått så fort och att så mycket och så lite har hänt egentligen..

2007-12-02 @ 21:13:14

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback