Julafton iförd röda kalsonger.

Jamen titta, den dök upp i år med. Julstämningen.
Igår satt jag och mös framför brasan (dvs en DVD med en inspelad bras-sekvens på), det var nästan så det hettade i ansiktet (vilket bekräftar placeboeffekten). Men trots det så kändes det inte som dagen före the day. Det är nog så allt att magin är borta. Men det kanske är så att det bara finns så mycket magi. Det räcker väl bara till barnen.

Och det är ju faktiskt där den ska vara., då det är barnens dag idag.

Glöm inte bort det.

Nu ska jag ordna lite här. Och klä mig fint.

Och dagen till ära har jag på mig röda kalsonger.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha! Vad är detta egentligen, vi gjorde samma sak, satt framför en DVD-brasa och mös och diskuterade placebo-effekten!

God Jul på dig :)

Postat av: Fredrik

Sanna: Jamen det är en omöjlighet att inte diskutera den ju! Eftersom att just en DVD-brasa visar den ju så uppenbart. Därför ska jag börja bojkattta allt som vi kommit fram till i modern medicinforskning och enbart ta sockerpiller och TRO att det botar mig. haha.

God juuul!

2007-12-26 @ 15:47:52
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Ivona Tinkle

Och här sitter jag och förstod inte förrän nu vad Placebo-effekten vad för något. Bootycalls och placebo-effekter... mycket information att processera i dessa dagar!

2007-12-27 @ 23:41:47
URL: http://www.ingentingatt.se
Postat av: Fredrik

Ivona: hahahahaha! du är så efter!

2008-01-02 @ 13:12:40
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback