Min jul.

Jodå, jag lever! Trots överdosering av så väl julmat, som julmust (blanda inte Äppel-Vodka med julmust. Det smakar ungefär som det vidrigaste ni kan tänka er i världen). Hade en underbar julafton. Den avr trevlig och jag satt mest och mös i en fåtölj. Julafton var nog som mest alla tidigare julaftonar. Julskinkmacka och julmust till frukost. Sen hem till kusinerna där i princip hela släkten är och firar. 

Kramar
Glögg.
Farmor tjatar om att jag borde träffa en tjej.
Julmat.
Kalle Anka.
Kaffe.
Tranbärsjuicegroggen.
Familjespel.
Farmor tjatar om att jag borde träffa en tjej, igen.
Gröt och skinkmacka.
Julklappsutdelning.
Hemfärd förelett av kramar.

Typ.  

Väldigt trevligt.

Juldagen spenderade hos min mormor och morfar. Alltid trevligt. Och sen på kvällen hos några vänner där vi spelade sällskapspel och drack glögg. Samt sjöng Singstar. Jag kan ju avslöja att jag är grym på Mauro Scoccos Sarah, samt U2's A Beautiful Day. Den sistnämnda sjöng jag dock inte, men jag vet att jag är grym på den. Utgång blev det i alla fall inte som de flesta andra gör.
Dessutom har jag insett att jag är bäst på att härma Ulf Lundell. Som en liten parantes sådär.

Idag har jag passat min systerdotter Svea.

Och snart iväg till vänner för glögg.
Dessförinnan ska jag försöka hinna skriva en årskrönika.
Ni ser! Det är fullt upp...

Och imorgon jobb. Usch.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag sjönt också singstar här om dagen men det gick fasen inte bra! Eller jag var rätt hyffsad på Hey ya men inte så mycket mer. Låter som du haft en mysig jul :)

Postat av: Fredrik

Sanna: haha singstar är kul, vi får köra en duett ;) mm mysig jul indeed!

2008-01-02 @ 13:13:31
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback