Mycket fast lite.

Det händer mycket just nu i mitt liv. Fast ändå inte.

Jag tror i alla fall det bär av frammåt och uppåt. Vilket är oerhört skönt. Så har det inte kännts på hur länge som helst. Men ska inte ropa hej innan jag nått toppen - eller i alla fall tagit några kliv fram.

Men ni lär ju inte behöva missa något.

Jag menar, jag kommer ju förmodligen skriva om det här. Även om jag kanske inte är den mest personliga bloggaren, egentligen. Men ibland släpper jag allt till. Det är då ni får hugga helt enkelt.

Men som sagt.
Mycket just nu.
Fast ändå inte.

Och jag väntar fortfarande på besked om hurvida jag ska få göra det där som jag referera till som "något oerhört roligt".

Men ha inga större förväntningar eller förhoppningar om vad det kan vara.

Nu; Seinfeld.
Borde; sova.

Kommentarer
Postat av: Sara

svårt.. men att göra det där roliga verkar ju i alla falla väldigt roligt! Vad det nu är...

Postat av: Fredrik

Sara: Ja.. fast det blir nog inget...

2007-12-06 @ 16:27:59
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback