Jag har bergis en obotlig sjukdom!

Jag har börjat dricka massor med vatten. Vet inte varför. Men jag dricker minst två liter om dagen. Vatten då. Minst!

Plus extra drycker.

Vet inte varför men mitt behov av vätska har av någon anledning ökat dramatiskt de senaste dagarna. Vad kan detta bero på? Någon som vet?

Har jag en sjukdom? Är det normalt att ha ett behov av att inhalera (nåja) vatten?

Jag blir lite orolig. För i vanliga fall dricker jag knappt vatten mer än till maten. Och då dricker jag ofta mjölk. Det är bananas....

Tänk om jag har någon sinneskonstig sjukdom!!

Hypokondrikern himself... Men vem vet!

Jag är minst sagt orolig för min egen hälsa. Och att mitt vattenintag så drastiskt har ökat. Det är ju egentligen bra, att dricka mer vatten. Men jag dricker ju fortfarande all annan skit. Det är galet.

Och jag måste ju gå massor med mer på toaletten.  Jag får nog uppsöka läkare. Hmm kanske tar de upp detta på House MD? Överdrivet vattenintag. Eller egentligen ett överdrivet vätskeintag. Finns det någon man som kan hjälpa mig så är det Dr. Gregory House.

Snart börjar House MD och jag måste gå och hämta ett glas vatten.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Överdrivet vattenintag kan tyda på diabetes, efter vad jag har hört... eller så är du bara kroniskt törstig ;)

Postat av: Sara JB

Håller med "Sara", det kan tyda på diabetes

2007-02-28 @ 08:27:28
Postat av: Felicia

Ett täcken på diabetes är att man ständigt är törstig så det kan ju vara det.

2007-02-28 @ 12:21:43
URL: http://feeliciaa.blogg.se
Postat av: Fredrik

Sara, Sara JB och Felicia:
I see... Jobbigt läge om det är diabetes :S Hoppas inte det, utan att det mest är så att jag

2007-02-28 @ 18:27:42
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: en diabetiker!

så va jag med när jag fick diabetes för 1,5 år sedan. ser du suddigt ibland? känner du dig lite extra trött? viktnedgång? kissnödig? ja tror du har diabetes om ja ska va ärlig. hoppas inte för de är så jobbigt!!!!!!!!!

2007-03-14 @ 23:52:56

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback