Lassgård brilljerar i Förkväll!

Rolf Lassgård sitter i TV4:s Förkväll. Underbar människa!


Jag gillar Rolf. Han är en genial skådespelare.


Jag vill framhäva hans insatser som Gunvald Larsson i de gammla Beck-filmerna där Gösta Ekman var kommisarie Beck. Kjell Bergkvist var för övrigt med i rollen som Lennart Kollberg, i vilken han gjorde en lysande insats.


Inte att förglömma, Carin Hjulström-Livh's bror, Niklas Hjulström var ju med i rollen som Benny Skacke. Samma man som fick en hit med låten Burnin' under artistnamnet Cue.

Carin är för övrigt en kvinna jag inte riktigt klarar av. Vet inte varför. Men hon går mig på nerverna.


I alla fall. Rolf. Han fick frågan om vilka två lag som spelar SM-final i Elitseriehockeyn. Han svarade Brynäs och Färjestad. Respekt!


Åh, nu började han dansa!

Vilken lirare. I love the guy!


Kommentarer
Postat av: Samira

Det sket sig med min nerläggning. Jag är tillbaka på bloggen. =)

/Samira

Postat av: En Södertäljebos Liv II

Hm... undrar om det inte var Carin som det stod om på aftonbladet idag. Hon skulle skilja sig...

Trevlig kväll

2007-02-21 @ 21:29:48
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Samira:
Gött mos! :)

En Söder..:
Jo det var hon :)

2007-02-22 @ 15:24:30
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback