Qouhog, Springfield and South Park in my heart...

Simpsons är fortfarande roligt. Ingen kan ens hävda något annat. Trots att man sett det hur många gånger som helst så kan man inte sluta älska det. Det håller en jämn nivå på humorn. Och ibland blir det extra kul.

Family Guy on the other hand är mer ojämnt, men fortfarande kul som fan. Jag vill nog påstå att de roligaste scenerna i Family Guy lätt slå Simpsons med hästlängder. Men de kommer inte så ofta. Jag pendlar mellan att älska Family Guy mest, till att älska Simpsons mest.

En outsider är ju South Park, som också är kul.

Jag vet inte riktigt vilken serie som är min favorit. Alla tre är kungliga.

South Park har överlägset den lägsta, lägsta nivån i alla fall. Och Simpsons den högsta väl? Lägstanivån då.

jaja. De är roliga i alla fall.

Nu ser jag Simpsons. På trean. Jag har redan lite smått dött av skratt tre gånger. Och finns det ett sätt man ska dö på, så är det genom skratt.

Sanna mina ord.Eller kanske Homers?


Kommentarer
Postat av: Babyfood

Simpsons och Family Guy är bäst. South Park är kul...men lite för grovt för mig...
En annan serie du glömt nämna, som borde funnits med är Futurama. Den är ju grymt bra!


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback