Enkätfrågor

I den här enkäten kan ni gärna få svara på mina fyra enkla frågor. Och här nedan kommer svaren på de frågorna jag fått. Och ställer ni fler frågor i enkäten kommer svaren här. Tackar och bockar för dem.

Vad skulle du vilja läsa på KAU om du skulle söka dit?
Det vet jag nog inte än. Har inte riktigt tagit en rejät titt på deras kursutbud. Men jag får kika lite och återkomma.

Anser du att din blogg är mer som en dagbok för dig?
Hmm... Det är en blandning mellan dagbok och en blogg om allt möjligt. Jag skriver ju inte mina mest privata tankar här. För det är säkerligen något som inte skulle intressera läsarna. Så en blandning blir mitt svar, Sara.

Är du verkligen en så hederlig kille som du verkar vara?
Det vet jag inte. Jag är ju den jag säger att jag är här i bloggen och tycker du jag verkar hederlig så är jag väl det. Men hederlig, som i ärlig då? Svår fråga. Men ack så relevant att fråga. Du får väl träffa mig någon gång och avgöra själv.

Har du körkort?
Nej. Jag har ju inte det. Kanske i framtiden. Just nu känns det inte relevant för mig.

Har du flickvän?
Nej, jag har ju inte det heller. Detta är väl något jag mycket gärna skulle vilja ha. Problemet är nog just nu att jag gillar en tjej mer än hon mig. Tror jag. Men flickvän är absolut något jag vill ha. Sen om jag är världens bästa kille som jag skulle vilja vara vet jag inte.

Blir du ofta full?
Nej. Eller hur menar du? Jag minns alltid vad jag har gjort. Så kan vi säga.

Hur ofta byter du sänglakan?
Haha. Gud. Ingen aning. Någon gång i månaden. Är det för sällan? Jag är så oinsatt hur länge man kan ha sänglakan tills de måste bytas...

Vad vill du bli när du blir stor?
Jag vill bli lyckad. Jag vill bli journalist. Jag vill bli Copywriter. Jag vill bli pappa. Jag vill bli någon. Du ser, jag har så mycket som svävar i mitt huvud... Men du kanske kan skönja ett mönster ur det där.

Vad pluggar du/jobbar du med?
Jag pluggar på Entreprenörsprogrammet på gymnasiet. Marknadsföring, PR, säljande, ekonomi, företagande.

På vem har du den där hemliga crushen?
Det finns ju en anledning till varför den är hemlig ;)

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Snygg, modern och medveten.

Föredrar du blondiner eller brunetter?
Spelar ingen roll. Jag finner båda snyggt.

Och hur ofta har du kontakt med Fredrik Wikingsson?
En gång i veckan. I snitt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag gav dig lite mer frågor att besvara! :)

Postat av: Fredrik

Tilkl jessica:
Ska kika :)

Ha det BRA

2007-01-15 @ 19:25:26
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback