Ensam promenad

Var på skolan idag. Vi hade extra öppet hus. Så jag har ägnat morgon och förmiddag till att övertala niondeklassare att välja Entreprenörsprogrammet. Har jag sagt att vi har världens bästa lärare? Det har vi. Vi ägnade hela morgonen (innan besökarna kom) till att utföra dans-moves (nåja) till Jack Johnsons "Better Togheter". De är verkligen störtsköna.

En jävel till säljare. Det sa min lärare att jag var. Man tackar och bockar.

Slutade vid ett. Då valde jag att promenera hem. Kände att jag behövde rasta iPoden lite. Det tog en timma. Otroligt skönt att promenera. Men jag tycker det är sad att promenera själv. Sadness is not the shit alltså... Jag känner mig ensam då jag promenerar.

Man borde skaffa en härlig tjej att promenera med alltså. Tjejer gillar väl killar som gillar att promenera?

Jaja. Ska inte spilla ut mina tankar kring mitt kärleksliv (eller kanske bristen på det..) här. Ni ska inte behöva lida små barn.

Bara att vara positiv. Om man är positiv som fan, så går allting bra, för att citera Magnus Uggla.

Kommentarer
Postat av: Malin

Promenader är underskattade. Mer promenader åt folket!!

Ha're.

Postat av: Emma

Meh haha nämnde i inlägget jag skrev ca 10 minuter innan dit(?) också att jag gillar promenader fast med något trevligt sällskap. men de är väl så de flesta känner iofs :) o du hittar nog någon snart o promenera med ska du se :)

2007-01-20 @ 19:00:45
URL: http://emmakristinaa.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Till malin:
mm indeed :)

Till Emma:
Jaha... haha ja, visst är det ensamt med promenader själv..

Ha det BRA

2007-01-21 @ 15:08:02
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback