Bada i bea, lite knark och lite om mitt självförtroeende...

Jävla blogg! Jag skrev ett galet långt inlägg. Iof med bara massa svammel, ni vet ett av mina de där störda inläggen där jag bara skriver och skriver om allt och ingeting. Men det försvann. Glömde kopiera texten innan jag skulle publicera det.

Man kan sammanfatta texten med att jag vill bada i bea. Fattar ni, bada i såsernas sås... Helt galet. Sen konstaterade jag att alkohol är något som är bra för oss. På ett sätt. Och dåligt på ett annat. Något som enbart är dåligt är knark. Och cigaretter.

Sen konstaterade jag att jag har dåligt självförtroeende gällande mitt utseende. Då jag kommit på mig själv med att städnigt oroa mig för hur folk tycker jag ser ut. 24/7. Sinnesgalet.

Just det jag konstaterade också att jag är ett miffo, på ett sätt. Men normal på ett annat. Och att begreppet "normal" borde förbjudas då ingen är "normal" för alla är unika. Very PK.

Typ det, plus lite annat smått och gått har ni missat, pga blogg.se. Klaga kan ni göra hos
Erik, en genial blogg. Han har egentligen inte hand om supportfrågorna på Blogg.se, men folk verkar ändå vända sig till honom, så varför inte följa strömmen. Haha stackarn. Nej, men skämt åsido. Bloggen buggade bort inlägget. Bara att acceptera. Och jag föreslår att ni inte klagar hos Erik. För han har verkligen inte hand om supportfrågorna på blogg.se  

Kommentarer
Postat av: Denise

varför inte rödvinssås? allt i ett!

Postat av: Fredrik

Denise: Men rödvinsås är inte såsernas sås... tyvärr :/ jag vill bara bada i såsernas sås :) och det är lätt bea! Men rödvin är också gott.

2007-03-28 @ 12:56:26
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Sandra

Står i kassan på en restaurang och har blivit helt besatt av om folk tycker att jag ser skum ut i profil... Sånt där är läskigt. :P

2007-03-28 @ 17:33:14
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback