Jag är för snabb...

Ibland är det ju bra att vara snabb och ibland not so much... Men det ska vi inte tala om här. Utan det jag syftar på är ju - givetvis - att jag simmar för snabbt. Ja, då jag motionssimmar på helgerna då.

Jag har simmat i den delen där man simmar lite lugnare. Bland pensionärerna. Var iväg och simmade imorse... Sen inför de sista hundra metrarna så la jag i full växel och i princip plöjde fram och snirkla mig förbi alla andra i poolen. När jag simmat de 50 metrarna fram och tillbaka snabbt, så var jag helt slut. Bara hängde vid kanten.

Då kommer han fram. Badvakten.

Han säger att jag är för snabb. Först fattar jag inte riktigt, tills han klargör att man inte simmar snabbt i den delen. Men i banan bredvid så går det bra att simma snabbt. Jag var alltså för snabb för pensionärsbanan...

Jaja. Jag strechade lite sen gick jag och bastade. Den var inte särskilt varm och jag gjorde några tappra försök att få upp värmen, men det gick sådär.

Så jag gav upp, duschade och åkte hem.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, men det måste ju kännas rätt bra att höra det ändå! :)

Postat av: Fredrik

Lisa:
Haha ja visst :)

2007-03-04 @ 21:31:57
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback