Realiserad Festis...

Jäklar i havet vad jag har köpt Festis. Av smaken Cactus Lime - givetvis. Det är så att Statoil rakt över gatan här vid Green Cargo i Hallsberg ska slå igen. Så nu realiserar de allt de äger. Däribland diverse drycker.

Idag hade de 40% rabatt, imorgon 50%. Helt galet. Så idag fick jag se att det bara fanns ett begränsat antal Cactus Lime kvar. Så jag köpte rubbet, i rädsla av att de skulle vara slut i morgon.. Hur många flaskor jag köpte är vid en sådan deal som jag fick ovesäntligt, men det var ett ohälsomsat antal kan jag avslöja.

Hmm... bada i Cactus Lime...
Det skulle nog vara sweet.
Fan vad störd jag är. Jag vill ju bada i princip allt (?!).
Nej. Måste. Sluta. Nu. Innan. Jag. Förlorar. All. Trovärdighet. 

Mmm festis...

Kommentarer
Postat av: micke

Det är helt rätt, man ska köpa på sig när det är billigt...
Jag gillar din stil fredrik :)

Postat av: Sara

Haha... Klockrent! Cactus Lime är godast, så jag förstår varför. ;)

2007-03-29 @ 20:26:58
URL: http://sarakristina.blogg.se
Postat av: Fredrik

Micke: Visst ska man :) jag gillar din stil också!

Sara: Lätt godast. Jag är en addict :)

2007-03-29 @ 20:36:37
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback