Förmodat samtal bland Kanal 5's chefer:

Nu tror jag det krisar lite med tittarsiffrorna på Kanal 5 igen...

Kan tänka mig att ett samtal som lyder as follows har ägt rum i Kanal 5-huset:

Johan Wester (programchef på Kanal 5): Du, chefen, vi börjar få ont om bra program att sända och vi kan inte sässongstarta de nya heta serierna förens om ett tag. Detta har resulterat i att vi fått låga tittarsiffror.
Johan Westers chef: Okej, det är absolut inte bra. Hur fan ska vi fixa detta? Förbannade TV4...
Johan Wester: Du det är lugnt, vi gör som vi alltid gör då vi inte har något bra program att sända, men ändå vill ha höga tittarsiffror.
Johan Westers chef: Du menar... ?
Johan Wester: Ja...
Johan Westers chef: Det låter bra, det fungerade ju de senaste trettio gångerna...

---
Kanal 5's TV-voice: "Och ikväll sänder vi dokumentären om världens största penis..."
---

Visst känns det lite så? Den går ikväll i alla fall, för er som vill se.


Kommentarer
Postat av: saom

Hahaha! Ja, antingen den eller "Hjälp, mina bröst är för stora"-dokumentären eller "Hjälp, jag får hundra orgasmer om dan".

Postat av: Fredrik

Saom: Haha mm! Precis... :P

2007-05-27 @ 20:39:03
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Ebba

Haha, deras "Utfyllnadsprogram" är extremt dåliga, som typ sådana dokumentärer. Men, de har ju alla bra amerikanska amerikanska primetimeserier, Filip och Fredrik och Roomservice, så jag tycker ändå om den kanalen

2007-05-28 @ 18:50:27
Postat av: Fredrik

Ebba: haha mm. Filip och Fredrik håller dem flytande :P

2007-05-29 @ 00:13:25
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Jessica

Hahhaha

2007-05-30 @ 11:14:48
URL: http://jessipessi.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback