Utmanad av en go' tjej!

Jaha, så var man utmanad av världens snällaste, Eremo!.

Tre saker jag inte förstår:
1. Avancerad mattematik
2. Kvinnoförnedrande
3. Våld

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid: (Sitter på golvet hehe)
1. Mobil
2. En historiabok
3. Bruce Springsteens cd Tunnel of love

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar
2. MSN:ar
3. Lyssnar på musik.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Besöka Australien.
2. Göra karriär.
3. Träffa någon som gillar mig för den jag är.

Tre saker jag kan göra:
1. Komma ihåg helt onödiga saker som hände för flera år sedan.
2. Glömma bort saker jag gjort fem minuter innan.
3. Skriva?

Tre saker jag inte kan:
1. Sjunga
2. Stå i mål (i sportsammanhang).
3. Äta med matpinnar

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Bruce Springsteen
2. Moi!
3. Dina nära och kära.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Spela gitarr...
2. Surfa
3. Hela SAOB utantill

Tre favoriträtter:
1. Tacos
2. Lassagne
3. Allt grillat kött i princip.

Tre personer jag utmanar:
De som vill!

Kommentarer
Postat av: Malin

Känner mig utmanad..

Postat av: Fredrik

Malin: Gött mos! :)

2007-05-10 @ 20:59:07
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback