Valborg

Hoppas ni också hade en trevlig Valborgskväll. Det hade jag i alla fall. Hela dagen var bra faktiskt.

Ni som inte vill höra om min dag i stora drag kan ju hoppa över att läsa det jag skriver här nedan.

Först på eftermiddagen tog jag och M cyckeln upp till O'Learys där vi tog a couple of öl inför matchen mellan Örebro och Trelleborg. Med ungefär en kvart kvar till avspark cycklade vi ned till Behrn Arena, där vi intog våra platser. Örebro vann med 2-0 och glädjen var total. Även om svordomarna hade haglat efter en usel första havlek av ÖSK.

Efter matchen cycklade vi hem till M och min syrra för att invänta kvällens gäster. Ett litet sällskap på elva personer blev vi. Precis lagom tycker jag, då blir det inte för många så man stör sig på alla och heller inte för få så man tröttnar. Det blev hur som helst grillat till kvällsmat, gött mos.

Vid halv ett fick fyra av oss idén att gå ut. Sagt och gjort. Så det bar ut på Örebros nattlic och därmed så blev det en avslutning på kvällen med dans. Även denna gången spelade Uggla's Kung i baren, vilket givetvis innebar att hela dansgolvet sjöng med. Frammåt två så cycklade vi hem lite dimmigt berusade och somnade in...En helt lyckad kväll, minst sagt. I mina mått mätt då, jag vet ju inte vilka party animals ni är...

Nu kan ni som inte ville veta vad jag gjorde igår börja läsa igen.

Idag är jag lite sliten kan man väl säga. Solen sken i alla fall imorse, vilket är positivt. Nu är den dock gömd bakom moln, vilket inte är fullt så kul då jag tänkte ta min iPod och sätta mig i solen och njuta lite. Men men, sånt är livet.

Nu: Skriva under deklarationen. Jippi!

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback