I'm such a nöööööörd....

Serier jag har sett. Jag räknar serier där jag följt handlingen i minst en säsong. Därmed inte sagt att jag sett exakt alla avsnittet den säsongen. men ni fattar.

Gilmore Girls
Mia och Klara
Ulvesson och Herngren
Boston Legal
Cheers
Arkiv X
Tredje Skiftet
Grey's Anatomy
American Dad

Prison Break
Desperate Housewives
What about Brian
What I like about you
OC
One Three Hill

Vänner
Förhäxad
CO Segemyhr
24

Simpsons
Scrubs

CSI
CSI Miami
CSI New York
Joey
Dawson's Creek
House
Sex and the City
Navy CIS

My name is Earl
Ugly Betty
Smallville
Southpark
The Office (US)
The Office (UK)
Two and a half men
Spin City

Cold Case
Criminal Minds

Baywatch
Lilla huset på prärien

Shark
Tredje klotet från solen
Law and order
Sabrina - Tonårshäxan
Malcolm - Ett geni i familjen
Alla älskar Raymond

8 simple rules
Svensson Svensson
Lizzie McGuire
Magnum
Myggan
Vita huset
Advokaterna
Ally McBeal

Las Vegas
Xena
Entourage

Cityakuten
Will&Grace
Beverly Hills
Sjunde himlen
Dharma&Greg
Fresh Prince in Bel Air
Skilda Världar
Nanny
Tre Kronor

Vita Lögner
Andra Avenyn
Rederiet

How I met your mother
That 70's Show
Seinfield
Huset fullt
Hjälp
Frasier
Californication
Studio 60
So little time
Two of a kind
Family Guy
Jims World

Det finns säkert fler serier jag har sett, men inte skrivit upp.

No life indeed.

Kommentarer
Postat av: kassi

what about 100 höjdare? :)

Postat av: Sara

lite nörd .... ja

2007-11-18 @ 20:24:24
URL: http://slope.blogg.se
Postat av: Annelie

Haha, du är ju till och med värre än mig ;)

2007-11-19 @ 07:46:19
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: vanda

shiiiiiiet det där ovan är ju 10 liivs förbruknigar av tv liv. öh konstig formulerar men u got it right?

2007-11-19 @ 16:56:11
URL: http://metrobloggen.se/vanda
Postat av: Niklas

man vet inte vad smärta är förrän man sett två avsnitt av Jim's World. du har mitt fulla stöd - jag är minst lika galen i serier, av (absurt) skiftande kvalité.

2007-11-19 @ 19:12:21
Postat av: Sandra

Håller med Niklas men lägger till att Sjunde himlen inte heller är helt smärtfritt att se på... :P

2007-11-19 @ 19:44:01
Postat av: Babyfood

Jo..jag måste nog erkänna att mina lista nog skulle bli precis lika lång...skulle dock vara tvungen att ändra om lite..ex. lägga till Red Dwarf och Futurama..och ta bort några.

"Tv-nördar är vi allihopa, allihopa..."

2007-11-19 @ 20:56:34
URL: http://babyfood.blogg.se
Postat av: Niklas

Gudars skymning jag glömde Sjunde Himlen - vilken jävla krigsförbrytelse den serien är.

2007-11-19 @ 21:51:45
Postat av: Fredrik

kassi: ingen serie på det sättet...
Sara: äh du gillar mig ändå! :D
Annelie: förmodligen haha
Vanda: haha ja
Niklas: hahaha smärta!
Sandra: haha ja, sjunde himlen alltså.. så speciell serie...
Babyfood: just ja, futurama! :D
Niklas igen: haha ja.. verkligen! Moralkaka here I come, typ.

2007-11-19 @ 23:18:28
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback