Sweet baby jesus, Hank is goin' to hell

Har nyss avnjutit ett nytt avsnitt av Californication. Och vad ska man säga? Om någon serie får en att rodna så är det den! Det är insane vilka scener som är i den, man blir faktiskt förvånad att den ens får visas i USA. Men den är helt fucking otroligt bra i alla fall. Dock ej för den pryda. Men framförallt så är David Duchovny helt outstandning i sin tolkning av karaktären Hank Moody! Klippet nedan är oerhört städat, låt oss säga att det är svårt mycket mer hud i själva serien. En serie som för övrigt blir mycket bättre, så väl som mer vågad ju mer det lider.


Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

HAHA! Det är sa bra när han fimpar i dopfunten! Men de har ju klippt bort det bästa; "hey man, the little sailor? He's up here!" (eller dyl, mitt minne är hopplöst)

Postat av: Ivona Tinkle

Alltsa. Igar höll jag pa att skriva att jag inte alls tyckte att serien har blivit snuskigare, utan snarare tvärtom. MEN nu sag jag precis veckans avsnitt, och jag tar tillbaka mina ord, stoppar de trotsigt i munnen och äter upp varenda smula igen. Jeez louise, vad han ska sumpa det för sig!

2007-10-18 @ 19:42:03
URL: http://www.ingentingatt.se
Postat av: Fredrik

Ivona: haha aaaa så jävla bra! Little sailor!!! haha ja, det senaste avsnittet var fan sinnes! :P

2007-10-21 @ 21:35:57
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback