Update!

En snabb update på mitt liv om ni är intresserade. Idag klippte jag håret, så nu är det fint igen. Hoppas jag. Jag köpte ett par nya jeans, av samma modell jag redan har fast i en annan tvätt. Så nytänkande är jag! Haha. Men nu har jag inversterat rätt väl på klädfronten tycker jag och ändå känns det som jag behöver ha mer kläder... Det är helt galet alltså. Och dyrt, framförallt. Jag har ju fallit in i den dåliga (?) vanan att köpa dyra kläder... Men det drabbar ju ingen fattig så ska inte klaga för mycket.
Imorgon är det fredag och jag sak sova och ta det lugnt. Tror inte jag kommer ge mig ut och slå klackarna i taket... På lördag ska jag på bio med
Saaaaraaaa, oklart vilken film vi skulle se. Jag har bestämmar-fobi och hon verkar också ha det så det vet vi inte hur det kommer sluta. Men förhoppningsvis blir det en film i alla fall.
Nästa vecka är helt oplanerad. Så vi får se vad som sker då.

Nu: lyssna på Tobias Fröberg.



Tobias Fröberg

Kommentarer
Postat av: Sara

biobiobiobio!!! Vi ska på bio :) Då får jag väl se din nya frisyr och dina jeans? eller? Hoppas

Postat av: Babyfood

jadu..det går inte speciellt många bra filmer just nu...
Skulle jag välja hade jag nog valt Råttatouille..den verkar åtminstone charmig :) Lycka till med beslutsångesten.

2007-10-05 @ 12:35:47
URL: http://babyfood.blogg.se
Postat av: Fredrik

Sara: Tack för kvällen! :D
Babyfood: gick sådär valde nog fel film haha men jag skyller på sara :P

2007-10-07 @ 00:16:45
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback