DN seglar förbi Aftonbladet

Dagens Nyheter är fintidningarnas tidning, har jag kommit fram till.
Förr var Bladet etta, men idag seglade DN förbi.

Vet inte riktigt varöfr, men det känns som att det är så i alla fall. Kanske är det för att DN har bättre artiklar, kanske är det för att allt på Aftonbladet kräver jävla PLUS-medlemskap för alla artiklar man vill läsa, typ.

En tidning som aldrig kommer bli etta är i alla fall Expressen. Bara det här säger allt.

En annan tidning jag uppskattar är Dagens Media.

Nog om trycksvärta och "stoppa pressarna".

Nu ska jag in och äta.

Kommentarer
Postat av: Pettan

AB? Hur tänker du då? Jag ska ta upp ett exempel. I torsdags basoneras nyheten om Mourinhos avgång i Chelsea. Vid en artikel i jämte kan man läsa. "Sevillas tränare pekas ut som ersättare- sågs i London igår". Det är ju för fan skrattretande att de inte har koll på att Sevilla spelade i London dagen innan. Sportbladet är fullt med sådana missar. Jag påstår inte att Expressen är bättre. Men att hylla Aftonbladet i allmänhet och Sportbladet i synnerhet är något jag inte riktigt förstår. Snart kommer de väl börja hylla Kents nya singel också...*suck*

2007-09-21 @ 13:20:55
Postat av: Fredrik

Pettan: haha jadu, jag vet inte riktigt, men jag gillar AB.


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback