Facebook - inget för mig?

Jag fattar zero av Facebook. Vad gör man egentligen?
Jag är dålig på sånt här.
Det här är MySpace all over again för mig... Som jag hade i ett helt år. Vilket borde klassas som en smärre bragd, i alla fall för att vara mig... Blev medlem där innan det blev "inne" hos svenskar, vad det nu skulle spela för roll. Men så var det i alla fall.

Nä. Det här känns inte som att det är något för mig.
Hur fan avreggar man sig på Facebook nu då?
Jösses. Varför är allt så krångligt?

Kommentarer
Postat av: Theresia

Du ska prata med mig där, annars hade jag ju inte bjudit in dig knasboll ;) Maila dina frågor istället så ska jag försöka att hjälpa dig

2007-09-03 @ 08:56:52
Postat av: Linda

Du jag har inte ens skaffat facebook för det verkar så jäkla B bara haha.

Postat av: Laura

Man bara är på facebook. För mig har facebook fått samma inverkan som ICQ hade när jag var 12 och vi fick internet hemma för första gången (11 år sen, shit vad gammal man är!): Jag sitter och facebook:ar alldeles för sent på kvällarna och loggar in så fort jag slår på en dator. Gamla kontakter, nya kontakter - det är det grymmaste stället att nätverka på just nu. För det är ju väldigt mycket journalister som hänger där vilket du säkert hört :).

2007-09-03 @ 11:14:33
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Clara

Övning ger färdighet ;)
jag älskar facebook. fast jag vet inte riktigt varför.

2007-09-03 @ 21:18:37
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: Anna

Jag ogillar facebook men har dock ett konto där. Jag förstår ingenting jag heller. Nej, nu ska jag kolla på ettan. Tjoho!
KRAM

2007-09-03 @ 22:26:48
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: Fredrik

Theresia: hmm får väl förska då... :/ men det komemr bli svårt.
Linda: right on! :)
Laura: ja om man är journalist som du så kan jag ju förstå att man vill knyta kontakter med andra journalister på FB. Men som jag liksom haha jag har ju inget där att göra :P
Clara: Ungefär som att jag gillar amerikaner sombryter när de snackar svenska. Vet ej varför.. :)
Anna: haha ja, man fattar zero!

2007-09-05 @ 11:18:16
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback