Facebookat en likeness appliction, tydligen....

Okej, nu har jag dessutom gett Facebook en chans, men jag förstår inte meningen. Det är ju som MySpace, känns det som. Lika fult. Det känns som man har klickat sig in på någon sorts DDR-sida, det hela är ju så oestetiskt att det svider i ögonen. Och jag fattar inget. Jag la till någon Likeness Application, vad fan är det? Det känns som att jag klickar på måfå.

Nä, jag har varken tid eller lust med det här Facebook känns det som...

Det liksom ger mig inget. Tyvärr.

Nu; sova!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Facebook blir roligare ju mer man fattar:)
Men det är himla krångligt i början;)!

Postat av: Annika

Jag försökte också ge facebook en chans för ett par dagar sedan. Bara pga jobiga mail man får att den och den har addat en. Men, liksom, dig, jag fattade ingenting och det kändes verkligen meningslöst.
Tackar

2007-09-18 @ 10:19:08
Postat av: Petra

jag gav mig oxå in på facebook häromdagen. Jag hatar det. Det är ett krångligt fult nytt lunar. Nej tack.

2007-09-18 @ 13:31:55
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: Fredrik

Lisa: nje, tror inte på dig :P
Annika: då är vi två...
Petra: haha bra!

2007-09-18 @ 17:48:29
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback