Höga och låga odds.

Haha. En kompis till mig, nämner inga namn, tror att man sätter höga odds på något som är sannolikt att inträffa och låga odds på något som är osannolikt.

Jag förklarar och förklarar. Och verkligen visar hur fel hon har, men ändå tror hon att hon har rätt.

Så jäkla kul.
Och blåst. Speciellt då jag tar fram det hela på pränt och visar.
Jag säger då det...

Men gillar henne ändå, så klart. För utöver den här odds-incidenten är hon nog den mest smarta och geniala människa jag känner. Det kan jag lova.

Never the less. Jag skrattar än.

Haha.

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha lite blåst

Postat av: Maja

Men det är faktiskt inte så lätt, det där ;D

2007-09-08 @ 22:15:39
Postat av: Fredrik

Jennie: mm fast inte annars :)
Maja: haha men när man verlligen förklarar och tar fram "bevis" haha. Det var lite irriterande.

2007-09-09 @ 00:43:24
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Louise

Tar du ut dina aggressioner gentemot den massiva ass-kicking du tillhandahöll under högskoleprovet? Keep trying biatch. Puzzizaj.

2007-09-10 @ 11:57:54

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback