Snygg försäljartjej + skicklig = Köp.

Handlade inte bara skivor. Även en ny klocka, då min förra pajat. Den nya är typ samma, fast grymt mkt snyggare. Och sen köpte jag en Fred Perry Track Jacket, brun sådan.
Väldigt snygg enligt mig.
Samt en Fred Perry-halsduk som matchar min mössa i samma märke som jag köpte för någon vecka sedan.

Gud vad jag är en sucker för bra försäljare. Ibland blir man så imponerad att man vill köpa bara för att de är så skickliga.
Ibland är de så snygga så man överväger att köpa bara därför.
Och är de både och så köper man absolut något. Typ.

Jaja. Det sved i bankboken kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: >>Johanna<<

haha jag håller med dig duktiga och snygga försäljare får en att handla ^^

Postat av: Fredrik

johanna: haha :P

2007-09-07 @ 21:36:34
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback