Men sluta vara så debila, blogg.se gör vad de kan!

Kan alla som klagar på blogg.se sluta upp med detta eller??

För det första så betalar ni inte ett smack för era bloggar. För det andra så beror ju störningarna på ett arbete mot något bättre. Ha lite jävla tålamod! Och sluta vara otacksamma! Det är inte som att de kan trycka på en knapp och vips så är allt klart, det är mycket jobb för en sån här flytt av bloggplattform.

Tänk vad folk ska gnälla hela tiden. Jag bor i Närke men det
HÄR är fan bland det mest gnälldebila jag läst. Folk verkar ju inte kunna läsa vad de skriver och kommenterar bara efterblivna kommentarer.

Jag vill tacka Blogg.se för att de strävar efter att förbättra sitt bloggverktyg för oss bloggare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är härligt att kunna blogga igen! =)

Postat av: Niklas

Fredrik - jag missförstod ditt förra inlägg (läste för fort. Jag har samma problem på jobbet...) och insåg inte att du syftade på blogg.se snarare än din egen blogg avs om det var "över än". Alltnog, ett missförstånd jag kan leva med - eftersom det visar sig att ditt bloggande fortsätter.

2008-04-01 @ 23:59:24
Postat av: sara

jajja smöra på du omslagspojken ;)

2008-04-02 @ 16:04:00
URL: http://sarajoh.blogg.se
Postat av: mmm

Härligt att se ditt psykbryt :) älskar sånt...
allt bra annars?

2008-04-02 @ 18:41:34
URL: http://mickegfx.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Emma: som fan! :D
Niklas: ja, ibland misstar man sig. men det är fortfarande en gåta hur du kan läsa vidare här när nivån har sjunkit under en godtagbar usel nivå... hmm..
Sara: va?
Micke: haha ja.. allt är bra! :) hoppas det e det med dig också!

2008-04-05 @ 21:57:18
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback