"Hela tåget!"

Sådär. Hemma efter en myckettrevlig helg i staden med alla spårvagnar och goa' gubbar.

Hade en heldag på Liseberg igår som blev mycket lyckad. Åkte allt utom barnattraktionerna. Värst var det där jävla spökhuset, jag hade fan panik då vi stod och väntade på att få gå in... Heeeelt sjukt hur de lyckas skrämma en fast man VET att de kommer göra det. Man vet att gubben som står helt tyst kommer skrämma mig då jag går förbi. Men ändå blir man rädd som fan.

Efter det besöket fick jag lov och sätta mig på Tyrolen och ta mig något stärkande.

Balder och den nya Uppsvinget är utan tvekan de två bästa attraktionerna på Lisberg.

Nu efterlyser jag en ny berg- och dalbana på Liseberg.

Hur som; trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag kan bara utgå från att du pratade all den göteborskan jag lyckades lära dig i farfars bilar!

Postat av: Anonym

Jag ville bara se om du var med! Klart att det var jukebox ;)

2008-08-20 @ 23:31:53
URL: http://inteallsenmode.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Isabelle: haha :)

2008-09-08 @ 18:46:24
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback