Mitt liv just nu.

Igår blev det lite nostalgi då jag såg "Fletch" igen, Chevy Chase är vackert bra!
Hela hans karaktär är så sjukt genial, en journalist med rapp käft.
Om ni inte sett "Fletch", se den!
---
Idag spelar Örebro mot IFK Göteborg. Jag tror på ett segt IFK, sen förlusten mot FC Basel.
Vinst för Örebro med 2-0.
Och då tippar jag med hjärtat, givetvis.
---
Idag är jag lite av kattvakt. Efter att min mor (?!) sagt att jag kunde vara det.
Jag som inte ens gillar katter all that much och hon vet dessutom att jag är lite allergisk...
---
Sverige ser ok ut mot Argentina. Varken mer eller mindre. 1-0 just nu.
Och Glenn Strömberg ÄR Sveriges bästa expertkommentator.
Punkt.
---
Kanske vill min mor ha ihjäl mig?
---
Frågan är vad jag ska käka idag. Hålla igen och ta mig en burger at the game eller dra i mig två sega micropiroger.
En av livets - just nu - stora frågor. 
---
Vodka Lime är för övrigt min nya favoritdrink. 
---
Och dom kallar henne Tess...
---
Nästa helg blir det Göteborg-weekend med polers!
---
Missade Lasse W igår i Brunnsparken här i Örebro.
Jag borde skjuta mig! 
---
Har tackat ja till lägenheten.
Tillgänglig 1/9. En lite större etta på 50 kvm.
Mycket bra läge.
---
Ninnie!
---
Ikväll ska jag se Morgan Pålsson - Världsreportern (tror jag den heter). HippHipp-filmen iaf.
Älskar den typen av humor.
Älskar!
---
Just nu har jag inte så bra koll på min ekonomi. Måste fan se över den ikväll.
Innan jag bokar en Gbg-weekend.
---
Over and out för idag.

Kommentarer
Postat av: Sara

gbg weekend låter nice :) hade bäst!

Postat av: Fredrik

Sara: tack o detsamma, sara :)

2008-08-10 @ 18:21:23
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback