101.

Hej mina vänner! Hoppas det är bra med er. Med mig är det helt okej, utvilad och pigg är jag i alla fall. Nu har jag iof bloggat lite dåligt igen, men vad fan, ibland blir det så. Har ju haft fullt upp med julklappar och dyligt, det är ju i sådana tider vi går nu.

Igår var jag, Matte och KarroCoco Thai och käkade lite asiatisk mat. Fantastiskt gott. Sen bar det av till SF för att se Jim Carreys nya film Yes Man. Recension kommer snart på den! Efter bion så var Karro så trött att hon kilade hem och sov. Jag och Matte on the other hand drogs med av några till krogen. En ok kväll. Absolut inte mer. Jag är jävligt trött på att gå till Klaras. Det är inte så kul där, faktiskt.

Idag har jag tagit det lugnt. Ser på Jönssonligan och Dynamit.Harry. Fantastiskt bra svensk film. Snart Prison Breaks senaste avsnitt och sen blir det en lugn kväll. Förmodligen någon bra film. Får se vad kvällen bjuder på.

Over and out.

xx




William Fichtner är egentligen varför jag fortfarande ser Prison Break...

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback