Rollo.

Ni vet Rollo-kolorna, de runda som var gula eller röda och innehöll choklad omslutet av kola? Jag fick alltid sådana av min farmor. Varje gång vi åkte dit fick vi Rollo-kolor. Jag bet mig alltid in till chokladen. Den var, egentligen, godast.

Idag när jag skulle göra det samma med en av Rollo-kolorna från det lilla parti jag lyckats komma över så fann jag ingen choklad. De har slutat med choklad i Rollo!

Rollo as I knew it is dead. Dead I tell you!

Eller inbillar jag mig att det var choklad i dem?

Vad vet jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm.. jag kan inte erinra mig om att det nånsin varit choklad i Rollo-kolorna? Du lever i en fantasivärld pojk!

2008-12-30 @ 22:58:52
Postat av: eremo

NU är det så här. Det är choklad i de blå Rollokolorna. I de röda har det aldrig varit det. Men eftersom det finns choklad i de blå så har alltid den färgen varit min absoluta Rollofavorit. Allt ska man behöva berätta för de yngre. Kram o Gott Nytt År.

Postat av: Fredrik

Sanna: jomen det har det!!! :/

Eremo: kan det vara så? Men var det choklad i de gula då? gott nytt o kram :)

2008-12-31 @ 12:20:22
URL: http://freddan888.blogg.se/
Postat av: Fredrik

sanna: säker? hmmm kanske är så... men i de gula då? choklad i dem??

Eremo: men var det inte choklad i de gula?? :/ hmm detta måste jag gå till botten med. tack o gott nytt :D kram

2008-12-31 @ 12:21:26
URL: http://freddan888.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej, de röda är bara kola, de gula är de choklad i (har såna hemma just nu) och de blå är - om jag inte minns fel - mintsmak (har aldrig gillat mint så..)

2009-05-29 @ 23:31:28
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback