Bacon och Danny... Tragiskt och inte ens magiskt...

Men guuuuuud! Vilken tråkig fredagskväll!!! Ingen som vill göra något what so ever! Ingen vill gå ut. Ingen vill se film... Ingen vill göra något alls. Jag är ensam och freaking övergiven. Jag menar, jag kan ju inte gå ut själv och sitta som en annan ensam fyllebult....

Or can I, ey..

Ne. Det blir jag och Peter Settman...

Hej det här är mitt liv.

Sa jag att jag åt makaroner och bacon till kvällsmat... Nehe inte, men det åt jag i alla fall. Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Sanna

2 timmar senare satt du vid VIP-bordet och drack skumpa, så det kan gå.

Postat av: Fredrik

Sanna: hehe...

2008-03-04 @ 12:10:53
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback