Man kan ju göra så, men det är ju inte rätt.


Kommentarer
Postat av: Louise

"Har du problem med gräsfläckar på din fru efter att ni haft samlag i trädgården.." eller klassikern!!: "ach-tung.. ach det betyder med.. tung det är tyska för tuning, det är radiodelen som ska in här!" åh åh åh eller: "är det verkligen så man räknar?" "är man inte död vid åtta promille?" "Jag har kopplat om på ett specialsätt" "Dry martinique, det är ursprungligen en drink från Martinique i Västindien" Hahahaaaa jag insåg precis att ca 85% av allt jag säger om dagarna kommer från den här scenen.

C'est la vie!

2008-02-13 @ 11:33:12
Postat av: Fredrik

Louise: Jag veeeeeet! SÅ JÄVLA BRA!!! jag lever lite på att säga utdraga v det här klippet i tid och otid också! :)


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback