Mer "spot on" än Larsson och Lindberg.

Christer och Amy till final. Väntat.

Luuk däremot, herrejävlar vad han var kunglig! 

Ett skämt som fick mig att dö lite av skratt igår var:
"Här står jag och håller ställningarna", samtidigt som han håller i ställningar.

Så uppenbart, men ändå så brilljant komiskt!

Den där
Klas Lindberg på Bladet dissar Luuk. Heeelt oförståligt. Jag borde ha hans jobb. Egentligen. Och Markus Larssons. Jag är mer "spot on" än båda de där två jönsarna.

Och de försörjer sig på sin inkompetens. Ja herregud.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Helt otroligt att Sjögren gick vidare med sin "we are the winners of Eurovision-kopia", kvällens skrattfest helt klart! Också oföståeligt det där med Luuk-dissen, vad vore mello utan Luuk?

Postat av: Sanna

Haha, jag asgarvade åt Här står jag och håller ställningarna också! han är briljant den mannen!
Och ja.. christer jävla sjögren. var han tvungen?

2008-02-10 @ 12:44:24
URL: http://sannaoo.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Lisa: Christer tog hem det eftersoma tt den äldre generationen älskar karln! :) och luuk är fenomenal... och mello vore väl som det vart sedan starten och fram till 2006 utn Luuk ;)
Sanna: :D så jäääävla kul!

2008-02-10 @ 16:55:58
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback