Skakat hand med näringsministern.

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men har inte rört internet sen i tisdags. I onsdags spenderades dagen på en kundträff i Stockholm. Så då blev det inget bloggande på grund av det. Men jag fick i alla fall ta Maud Olofsson i hand. Hurvida det är nämnvärt kan diskuteras.
Igår var det studentfirande, så flängde runt hela dagen till olika bjudningar. Men det var trevligt i alla fall. Man fick lite viljan att ta studenten igen. Men höll mig från att hoppa upp på ett av alla flak och festa loss.
Idag har jag packat och ordnat inför imorgon då det bär av till Arlanda för avfärd mot New York (NEW FUCKING YORK!!!). Har faktiskt liiiite resfeber nu, men in a good way.
Kan inte fatta att jag äntliiiigeeen ska få åka. Helt sinnes.

Och nu ska jag försöka sova, men det går sådär.

Men försöker blogga imorgon innan vi åker.

Over and freaking out.

Kommentarer
Postat av: Sara

ooooooooooh!! den toker :) är så fucking jävla avundsjuk på dig men samtidigt så enormt glaaad för din skull.Till veckan ska jag börja planera inför att starta upp JB-nätverket och jag räknar med ditt medlemskap när du kommer hem igen!?

Postat av: Fredrik

sara: :) jamen absolut! :)

2008-06-23 @ 19:38:10
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback