Heja Sverige...

Fy fan. Jag har ikväll, lördagen den 10:e maj, fått känna på mitt - eventuellt - framtida liv i ensamhet. Har ätit skräpmat och onyttigheter hela kvällen. Kebabtallrik, munkar, läsk, ostbågar, choklad... and so on! Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att jag nyss blivit dumpad och försöker tröst mig med ett sockerintag som är through the roof. Men det vore ju svårt, då jag inte har en tjej som då eventuellt skulle ha kunnat dumpa mig och leda mig till detta sammanbrott. Ne, det handlar snarare om att jag inte visste vad jag skulle göra ikväll, samt att jag inte hittat (orkat hitta?) någon att hitta på något med. Istället; ätbara saker och TV. Då främst iform av mina DVD-boxar, där jag bland annat har sett några Seinfeld-avsnitt, samt försöker plöja om säsong två av det hysteriskt roliga The Office (US).

Och mitt i ett The Office-avsnitt (där Michael ligger med sin chef) så inser jag det. Ja, man kan säga att det slår mig som en blixt från klar himmel. Det här är mitt framtida liv. Kvällar av junkfood och en massa DVD-boxar. I ensamhet. Och förmodligen - med tanke på hur mitt matintag skulle se ut - överviktig av bara fan.

Hej tack myrstack.

Ne.. Nu ska jag sluta sitta här och sätta mitt tragiska (nåja) liv på pränt.

Det är hockeymatch snart. Och mycket onyttigheter att ta sig igenom.

Heja Sverige.. eller något.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men du, flytta hit så kan vi vara tragiska tillsammans.

Postat av: Fredrik

sanna: ja eller så flyttar du hit? ;)

2008-05-18 @ 20:03:44

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback