"Va fan... det här känner jag igen.. hmm.."...

Jaha... Ska åka till Jönköping och Nässjö på tjänsteresa över tisdag och onsdag. Ska bli kul och få åka iväg och se lite hur rangering (alltså när man flyttar tågvagnar på en bangård till olika spår mm) går till. Samt att få ta tag i lite problem vi haft. Men mindre kul är att jag nu ska sitta kvar här ungefär en och en halv timma i väntan på avfärd som sker härifrån jobbet klockan 18:00.

Det är ingen idé att åka hem, då jag bor i Örebro och jobbar i Hallsberg. Så ja, nu sitter jag här. Uttråkad och lyssnar på den smått fantastiska Steve Earle, eftermiddagens enda behållning. 

Man märker att man är uttråkad då man läst kalrt en artikel på Bladet och inser att man faktiskt läst den fyra gånger tidigare idag. Vart med om det? Att man har surfat igenom tidninagrna så mycket att man nästan kan förutse vad förstasidan ska innehålla... Sick, man...

Ska nog gå och hämta mig en kopp kaffe..

Jag bloggar nog snart igen. I brist på annat...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh I know the feeling, all too well. Det händer ett X antal gånger i veckan under arbetsnätterna.

Postat av: Fredrik

sanna: haha men den är jobbig!

2008-05-26 @ 14:43:46
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback