En helg är en hel är en helg.

Idag har jag gett min kära far en present. Det blev whiskyprovning. Det hoppas jag han ska uppskatta.

Har även vart på ÖSK-matchen mot Ljungskile. En promenadseger. 3-0. Vi slutade sjua. Bra placering med tanke på säsongsinledningen.
Och givetvis, grattis Kalmar! Det var ni värda.

Helgen har vart bra iaf.
Eler okej.
Det blev en okej helg. Konferensen var helt okej, men hade nog hellre stannat hemma. Det berodde dock på annat än just konferensen, som var mycket intressant och bra.
Var inte inblandad i någon skandal i alla fall. Tur det! Rätt skandallöst över lag faktiskt.

Jag vill i alla fall inte rekommendera pilgrimsmusslor. Det är en högst överreklamerad rätt.

Hostan hänger kvar. Tyvärr.

Men imorgon är det jobb.

Nu; film tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga skandaler? Vafalls? Vad är poängen med en jobbkonferens utan skandaler? :)

2008-11-10 @ 13:15:46
Postat av: Niklas

Glömde skriva mitt namn i kommentaren ovan..

2008-11-10 @ 13:16:37
Postat av: Fredrik

Niklas: haha ne, det var ovanligt lugnt faktiskt... Jag var iaf inte inblandad i några skandaler hehe ledsen att göra dig besviken Niklas.


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback