Paraply.

Idag har det ätits lax till kvällsmat med P och M. Sen så bakade vi en fantastiskt god kaka, må jag säga. En slags kokos-historia var det. Fast ja, jag ska väl erkänna att jag intog en mer Staffan "Kockduellen" Ling-roll, där jag mer övervakade och höll dem sällskap. Det jobbiga är att jag ska ha baket nästa vecka på jobbet, men P lovade att jag skulle få hjälp med det, så näsra torsdag är jag överbjuden på mat och bak igen! Jag är mycket tacksam.
 
Mitt högra öga har för övrigt vart heeeelt sjuuuukt överansträngt idag. Riktigt jobbigt, faktiskt. Det är knappt så jag kan se med det just nu. Får kisa, typ. 
Något för Dr House månne?
Vem vet. Förhoppningsvis blir det bättre tills imorgon, blir en tidig kvällså ska sova bot det. Det är iaf planen.

Just ja, idag på tåget hem hade Lina, Matte och jag en riktigt intressant teori om livets hjul, som man så lätt fastnar i. Det skulle ta lite för lång tid att förklara, men tänk; hamsterhjul.
Vi åste lära oss att ta det lugnare. Tiden springer iväg.
Lina ska återkomma med en handlingsplan. Den blir spännande att se.

Oh by the way, mina vänner, ni har väl hört de fantiska Montt Mardiés (som gjort den magiska låten
Highschool Drama) briljanta svenska low-key tappning av låten Umbrella?

Ni ser den i DuTube (höhö) nedan.
Tack, Louise!


Montt Mardié - Paraply


Ps. Lite ny design på bloggen. Mer kommer förmodligen komma. Ds.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback