Margaret Thatcher, Martha Stewart och Ricki Lake

Jag har - för en tid sedan - blivit utmanad av min goda vän Anna. Vi talar om shag, marry and kill-leken. Och min kära vän har vart så snäll så hon valt ut tre riktiga kanonbrudar åt mig att placera ut på varsin position. Margaret Thatcher, Martha Stewart och Ricki Lake.

So.. lets start!

Shag - Margaret Thatcher
Efter många minuters pest eller kolera så har jag tillslut kommit fram till att det trots allt är en fjäder i hatten att ha legat med en baronessa. För att inte tala om the erfarenhet den här människan - förhoppningsvis - besitter. Jag får helt enkelt genomlida ett samlag med den här damen. Som sagt, man aknske even might learn a bit or two during the act.. Så det ska understrykas att jag gör detta i rent utbildningssyfte.


Marry - Martha Stewart
Det finns ju inget annat val! Den här människan är ju rik som ett troll, för att inte tala hur skönt det kommer bli att slippa bry sig om sitt framtida näringsintag. Människan kan ju laga mat och baka! Sen har ju äktenskapen fördelen med att det inte behöver förekomma sex och den brilljanta idén med seperate bedrooms. So I'll surrvive.



Kill - Ricki Lake.

Kommentar överflödig.



Over and out!

Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

Hahaha! Du valde onekligen en talande bild av Ricki Lake, även om du trollade litegrann med Thatcher och tog en bild ur det extremt tidiga arkivet då hon fortfarande såg ut att besitta någon form av mänsklighet. Hörde mig lite försynt för med en annan polare om det här för att fiska fram rätt kandidater (du var nära att få programledaren för "the weakest link", men det ligger ju trots allt lite charm i hennes extrema isdrottningsfasoner!), och även där var martha den främsta äktenskapskandidaten (och även där med tillägget att seperate bedrooms är ett måste)

Postat av: eremo

haha. älskar den där på P3. ge mig tre så får vi se vad jag väljer.

2008-09-22 @ 14:55:47
URL: http://eremo.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Anna: hahahahahaha! som fan! ber om ursäkt att det tog tre år att få upp svaren ;)

eremo: ska nog hitta på några ;)

2008-09-24 @ 14:07:50
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback