Jagad av fåglar... iförd pilotbrillor!

Idag var jag nordens Tom Cruise som stod i mina pilotbrillor, en take away-kaffe i en handen och gav min systerdotter fart på gungan med den andra. Fick en del knepiga blickar i parken. Dessutom fick jag fly i ren panik då en flock fåglar a la Alfred Hitchcocks "Fåglarna" började dyka in över lekplatsen. Min teori är att min systers och Linas ätande var den utlösande faktorn för fåglarnas plötsliga  infall. Mat är ju alltid lockande, oavsett art.

Dessutom var det ett gäng med 15-åringar som lekte i lekparken. Barn will always be barn. Eller vad är det man säger?
Eller så är det bristen på fritidsgårdar som drivit ungdomarna tillbaka i utvecklingen, back to the playgrounds. Vem vet.
Jobbiga var de i alla fall.

I övrigt ett mycket trevlig parkbesök.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback