11/2.

Hej hej! Kan ju start off with a little notice att jag har ordnat med boende i Stockholm nu. Har hittat ett nice Hostel som duger mer än väl. Så 3-7 juni blir osäkra dagar för Stockholmarna. Eller nåt.
Sen så fick jag utsökt mat idag av Kändis-Lina, pasta svingod kräfttacospastasås haha! Så ja, Lina is one hell of a chef. Och sallad hade hon ju dessutom mäktat med. Tack för en trevlig lunch.
Imorgon; pytt-i-panna. Inte lika inspirerande.
Sen har jag ju gått och fått en cruch på Camille Guaty! Heeeeelt galet. Men she got something about her. Snygg är hon iaf.

Sitter och tittar på das fussball. På Eurosport, som sköter sig väl.
Har dock dunkat in att det blir 3-0 till Sverige. Det ser inte så ljust ut. Och jag börjar mer och mer inse att mina pengar har försvunnit ut i cyberspace. Känns som att vi får producera lite nu!

(Sverige gjorde nyss 1-0 genom Elm! Rasmus, givetvis)

I övrigt fick vi reda på att det är 21 personer som är varslade lokalt hos oss idag på jobbet. Inte kul. En månad ska det ta innan de är nere på den nivån att de kan namnge vilka som berörs. Håll tummarna för att jag klarar mig vänner!

(Nu gjorde Kim "Släggan" Källström 2-0! Kom igen Sweeeeden!)

Nu ska jag se klart dramatiken i matchen!

Sverige presterar väldigt fin lagfotboll.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback