I wish you a good day and good mental health!

En lugn lördagsmorgon kan man säga. Även om jag igår kväll/natt funderade på att investera i en hagelbössa. Några debila (och förmodligen fulla) grannar stod och skrek på balkongen. Hur länge som helst.
Jag får panik på människor som står och skriker mitt i natten från balkonger. What's the point?? Så kunde i riktigt somna förens väldigt sent.
Men back to this morning! Jag har snurrat runt här i my apartment (eller flat som de säger i Storbrittanien) till tonerna av Melissa Horn, Bruce Springsteen och The Killers.
Sen har jag avnjutit ett avsnitt av Inside The Actor's Studio med David Duchovny! Muy bien!!!
Sen dubbelavsnitt med Frasier. Visst är det en helt fantastiskt underhållande serie?
Gotta love the characters...
Dagens agenda ser väl inte så knepig ut i övrigt.
Ska ut till the parents i Hovsta. Och sen ikväll se Mello (It's back baby!!!) med syster.

Men nu blir det ett kort besök hos Ninnie.

Över och ut!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Lite nyfiken på om du i ditt tv-tittande fastnat för The Wire? Jag är på allvar helt såld på den serien, kan vara det bästa jag sett.

2009-02-07 @ 15:29:54
Postat av: Fredrik

Niklas ne faktiskt inte... men nu känns det ju som att jag måste försöka se den!!!! :O


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback