Nu kan du få mig så lätt...

Ja, vad ska man säga? Håkan är magisk!
Fruktansvärt bra konsert. Synd bara att den blev lite kort.
Men! Håkan vet hur man får igång publiken.
Och framförallt så får han alla att vilja sjunga med!

Bäst ikväll var "Nu kan du få mig så lätt", givetvis.

Men även "Känn ingen sorg för mig Göteborg", "Hurricane Gillbert" och "Kom igen Lena" är ju tunga ädelstenar. 

Jag vet inte hur han gör det, den drygt 34-åriga göteborgaren, men nog fan gör han det bra. Få andra artister i Sverige kan ge samma effekt när de gör konserter. Håkan är en riktig live-artist!

I övrigt gratulerar vi Färjestads BK som tog hem seriesegern. Nu är det gasen i botten genom sluspelet som gäller. Om FBK tar guld tror jag Jörgen lägger av.

Nu blir det helg!

---

Inget är logiskt, inget är magiskt och det är så tragiskt...


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback