Queen of the supermarket.

Fortfarande en dag på Alvedon. Blä. Men det går iaf frammåt tycker jag.. Och jobbet har lättat lite nu vilket är oerhört sköööönt! Nu har jag dessutom hunnit ta frukostpauser igen, vilket jag inte hunnit på kanske två-tre vekor. Galet.

Enough about work!

Har iof mycket disk som borde tas hand om, meeeeen... jag kollar istället på ett nytt avsnitt av The Office på kanal 9! Älskar Kanal 9. Går fantastiskt bra serier (typ samma som på femman, fast ändå inte heeelt samma). Gud vad jag stretchar the words helt plötsligt. Ska försöka sluta med det.

Jag vill fan ha säsong 5 av The Office på DVD nu! Har ju 1-4.

Funderar på om jag orkar skriva recensioner på Valkyrie och Bejamin Button... Vill egentligen fokusera på min recension av The Wrestler.

Soooo.... Ni får betygen och en kommentar kort och gott.

Benjamin Button... 3/5
Mycket bra film. Starkt imponerad av Brad Pitts insats.

Valkyrie 3/5
Alltså, mycket imponerad av Tom Cruise (Som sällan gör en dålig insats). Inte så mycket krig, utan som sagt mer fokuserad på att berätta historien om Stauffenberg. Sjukt intressant.
---
En bättre recension av The Wrestler kommer.
---
Annars så saknar jag min Queen of the supermarket lite just nu.
---
I övrigt känns Årets kock som sänds på fyran just nu sjukt ointressant...
---
Tänkte berätta en liten story sen om ett väldigt viktigt ögonblick i mitt liv. Så det kommer väl snart!
---
Hjärnstorm på SVT är underbart!

Over and out!

Dunder Mifflin


Kommentarer
Postat av: Sanna

Pffft! En trea till Benjamin? Va fan fredrik!

Postat av: Fredrik

Sanna: hahaha men, det är en stark trea av bara fan =)

2009-02-09 @ 17:05:34
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback