Som så många gånger förr, du beställer ett glas vin och jag en kopp te

Vaknade med huvudvärk imorse. Noooo! Vill liksom inte bli sjuk igen. Mådde dessutom lite halvdåligt. Men tryckte i mig två Alvedon. Så huvudvärken gick över sen när jag kom till jobbet. Dagen har vart oförskämt smidig och lugn, nästan så jag trott att jag missat massor, vilket jag inte har... Dundrade i mig två Alvedon till sen vid lunch, men nu har huvudvärken återkommit. Svinjobbigt. Dessutom känner jag mig lite varm. Det här icke bra, vill inte bli sjuk alltså :/.
Slutade för övrigt tidigare idag eftersom att jag vart hos frisören!!! Det var dags, behövde veeeerkligen klippa ur håret, det såg ut som någon slags djungel i djupaste Afrika. Fast utan djungelmänniskor and stuff...
Och bästa "Kändis"-Lina skulle ju också sluta vid halv tre och snäll som hon - alltid! - är så fick jag åka med henne hem till örebro. Vilket gjorde att jag slapp åka tåg och fick trevligt sällskap. Kom dit lite tidigare så klippningen kunde dessutom påbörjas innan utsatt tid. Så kom hem sen extra tidigt. Hur skönt som helst.

har slappat framför tvn ikväll, ser Simpsoooons. Lyssnar även på Melissa Horn. Multi-tasking is the shit!
Ska dock över en snabbis till min syster snart.
Sen hem och soooova. Och hoppas på att jag inte insjuknar.

Vill verkligen inte bli sjuk!

Melissa Horn - Sveriges mest fantastiska artist just nu



Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback