Lina.

Idag har vart den sämsta jävla dagen på mycket länge. Strul, strul, strul och åter strul på jobbet. Och så var vi kort om folk. Jag hann inte äta någon frukost. Fick min halvtimmas lunch (välbehövd). Sen var det ingen rast förens hemgång vid 16:30. Och en sjudundrans huvudvärk drog jag på mig dessutom. Bättre nu dock, fast fortfarande trött och seg.

Hemfärden var dock trevlig, smart (?!) som jag är så frågade jag lite fint när Lina slutade.
Och när det stod klart att vi slutade samtidigt så var jag icke sen att använda lite omvänd psykologi (nåja...) för att få henne att fråga om jag ville ha skjuts hem. Vilket jag givetvis ville! Dels för att slippa ta tåget och gå´hem sista biten, men också för att det är trevligare att åka hem med Lina i bilen än att vandra hem själv med tåget. Givetvis.

Lina kan vara en av de snällaste jag känner. Det var ju iaf snällt att släpa med mig hem i bilen. Var kul och snacka lite med henne, länge sen sist nämligen. Det är svårt att inte skratta då man snackar med henne. Mycket speciell, men självklart underbar människa!

Snäll som är så skjutsade hon mig fram till dörren, nästan iaf.
Fick väl gå 20 m. Men det var ju överkomligt. Dessutom så blev jag ju lite piggare av bilresan!

Tack Lina!
 
Inte att förglömma, det var Lina som introducerade moi till den fantastiska Melissa Horn som jag lyssnar på just nu! Och det är jag mycket tacksam för.

Snart iväg till Ninnie för lite catching up!

Over and out...

xx

Melissa Horn - New York



Vi sätter oss ner
Utan ett ord
Som så många gånger förut, du beställer ett glas vin och jag en kopp te


Och som vi båda vill
Mer än någonting annat
Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan


Vi har blivit som dom
Någon tittar på oss
Är det min tanke hon ser eller dina röda kinder som avslöjar mer


Vi har blivit som dom
Som aldrig får bli
Som sitter tyst på nått café, ingen får ju se att han är gift och hon är fri


När jag går därifrån
Och du håller kvar
Så vet vi båda två att det är såhär man mår när man hemligheter har


När jag går därifrån
Utan ett ord
Så vet vi båda två.. mmm


När jag går därifrån
Utan ett ord
Så vet vi båda två.. mmm


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tackar ödmjukast Fred! :) Var tvungen att visa Anna-Lena också.. hehe

2009-01-14 @ 19:57:42
Postat av: Jessica

Melissa är så otroligt bra.

Postat av: Fredrik

Lina: Varsegod :D

Jessica: indeeeed! :D

2009-01-19 @ 11:00:22
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback