Love. Pain. Glory.

Dagen har vart bra. Maria undrade förut idag om jag ville hänga med på dagens förhandsvisning av The Wrestler. And of course så ville jag det!!! Måste säga att jag är mycket imponerad av Mickey Rourke. Recension kommer även på denna (ja, det börjar bli larvigt nu, jag vet!).

I övrigt så ankom mitt paket från CDON idaaaag!!! Vilket innebär att jag nu är proud owner of more tv-serier. Vilket egentligen inte är så bra då jag redan nu har för mycket att titta på. Börjar bli utbränd...

I spelaren just nu är hur som säsong fyra av The Office. Magisk humor, mina vänner. Steve Carell är muy bien!
Sen när denna är klar så går jag absolut lös på 30 Rock säsong ett.
Någon som vill göra sällskap?


Randy "The Ram" Robinson



Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback