My lucky day

Vilken fantastisk dag! Trots att jag mådde riktigt dåligt då jag vaknade imorse. Hade huvudvärk och mådde illa. Men tryckte i mig två Alvedon och begav mig till jobbet! Klart man inte viker ner sig.
Har haft en riktigt lugn dag på jobbet for once. Nästan så jag kunde somnat, men det var skönt med tanke på att huvudvärken attackerade igen sen.
Tryckte i mig lite Alvedon sen på eftermiddagen så att den lättade.
Efter jobbet fick jag och Matte skjuts hem av Lina (tack!!!). Och när vi var på väg mot bussarna så bestämde vi oss för att gå på bio istället.
Men så hände det mest fantastiska ever!!! På väg till bion så ramlar vi in på den magnifika skivbutiken Najs Prajs. Därför att mitt öga skådade en skylt om Springsteens nya aldum Working on a dream. Det visade sig att de fått en tidig leverans av skivbolaget. Vilket innebar att jag redan idag kunde köpa hans nya album!!! Skulle släppas på måndag...
Så just nu sitter jag och lyssnar på Bossens ljuva stämma.
Kan ju avslöja att det är en magiskt bra platta. Magiskt bra, I tell ya'!
Can't wait untill Stockholm i sommar. Om jag får tickets dvs...
Filmen blev i alla fall Benjamin Buttons otroliga liv. Fantastiskt bra gjord.
Sjukt imponerad av Brad Pitt. Faktiskt.
Recension kommer. Lovar.

Nu: Plocka iordning, diska och fixa med räkningar.


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback