Fact: the heat is through the roof...

Kvällen har vart varm. Och skön. Var rätt otaggad imorse då jag skulle upp till jobbet igen. Hade ju mer än gärna stannat hemma även denna veckan, men någon (inte så oklart vem) planerade inte sin semester så. Dåligt.

Kom hem rätt sent och hann inte mer än sova en liten middagslur innan det var upp och hoppa för att trampa upp på stan. Det blev ett par kalla på Pitcher's, samt en bit mat. Mycket trevligt. Dessutom var jag i gott sällskap. Syster, Frida och Lina, dvs tre damer kvällen till ära. Sen spelade vi kort. Kom återigen tvåa. Måste jobba på sista biten, snart ska jag fan vinna.

Såg för övrigt Transformers 2 i lördags. Helt okej. Max 3/5.
Den var lite för förutsägbar och överdriven i en mängd platityder.

Dock var ju Rainn Wilson med (Dwight Schrute från The Office US). Endast med i ett par scener, men trots detta en av de mest magiska tillfällena i filmen.
För övrigt saknar jag The Office. De släpper aldrig den femte säsongen på DVD.
I need my fix för fan! Får suga i mig Arrested Development istället. Hoppas de anländer snart... Beställde säsong 1,2 och 3 i helgen.

Nu; duscha kallt och sen sova.



Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback